söndag 5 augusti 2012

Dagen efter

Igår stod vi som värdar för en kräftskiva vilket ledde till att kroppen inte alls var sugen på att springa en meter idag. Fanny tog dock ett bra iniativ och frågade om vi inte skulle ut och gå en runda. Promenaden gick till att börja med längs den rundan jag skulle springa senare. Så när det var dags att vika av tog jag Exita och sprang istället.

Det innebar att jag hade fel skor på mig men en dag som denna fick det kvitta. Benen var tunga och tempot blev inte så högt men idag handlade det mer om att få in några kilometrar i benen. Loppet är ju trots allt om 6 dagar.

Totalt blev rundan på 12.5 km idag. Jag hade inte klockan med mig så vad tiden blev får vi aldrig veta.
Men nu håller vi kväll i soffan och lite senare är det finalen på 100 meter. Låter som en bra kväll för soffan tycker jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar