torsdag 31 maj 2012

Dan före dan före dan

Nu är det bara två dagar kvar till avslutningen på detta träningsprogrammet. Idag är det torsdag och då står det som vanligt intervaller på schemat. Det var korta intervaller som gällde med lite återhållsamhet inför lördag, vill ju ha lite krafter kvar :)

2 km uppjogg
4x60m Stegringslopp
6x2 min intervaller med 1 minuts vila. Ej maxfart!
2 km nerjogg

Totalt blev rundan knappt 8 km och benen känns bra. Men jag är ändå lite nervös för lördag även om jag vet att 50 minuter inte ska vara några problem. Nu hoppas jag bara på att vinden inte ska ställa till med något. SMHI spår den till NV 6-11 m/s så det är väl okej men jag hoppas förstås på den lägre varianten :)

Det är med lite sorg jag idag insåg att rapsen på allvar börjar "dö ut". Vissa fält är i stort sett helt gröna nu :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar