söndag 13 maj 2012

Underbara söndag

Idag skulle Fannys frisör komma hem och klippa henne och några andra vänner så då passade jag och Exita på att smita ut på en längre runda och slippa kaffet och tjejsnacket.
Solen kan dock inte beskyllas för att ha varit morgonpigg idag så den visade sig bara stundtals under rundan men när den var framme fick man en smak av vad som skulle komma under dagen.
På rundan idag följde min gamla telefon med. tänkte jag skulle ta några bilder för att visa vad naturen här i Vadensjötrakten har att bjuda på. Bilderna kommer att läggas upp under en ny flik längst upp på sidan.
Dagens runda bestod av 12 km i lugnt tempo. Det kändes lite i benen att det varit mycket springande den senaste veckan men tiden blev ändå helt okej, 1.03.26 med snittempot 5.15 min/km. Den tiden innhåller en del stopp för att ta lite bilder t.ex. denna:

På tal om att springa mellan rapsfälten som jag talade om i tidigare inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar