söndag 20 maj 2012

Sommar

Kan börja med att nämna intervallpasset i torsdag vars upplägg var kul med 3x(4 min 75 s vila 2 min 60s vila) men som vanligt ställde vinden till det och kvaliten blev inget bra.

Men nog om det för idag var det perfekt väder för löpning. Solen sken och det var ett distanspass på 15 km i vacker natur utan tidsramar. Så det var bara att bege sig ut i shorts och skor så att jag kunde bättra på den obefintliga brännan.
I.o.m. det var en lite längre runda än tidigare sprang jag iväg på nya marker. Började som vanligt upp till Rönneberga men sen vek jag av mot Tullstorp, Säby och Härslöv. Att springa mot Tullstorp med alla fält och Landskrona framför sig i detta väder är helt okej faktiskt.
Ni som stannar kvar på söndag för att äta morsdagsmiddag kommer att bli medtagna på en promenad upp till Rönneberga för att få se denna utsikten jag talar så gott om hela tiden. Hoppas bara på bra väder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar