lördag 5 januari 2013

Lägesrapport

Hej igen. Det var ett tag sen jag skrev något här på bloggen men lyckligtvis har det inte varit lika still på löpfronten.
Det har blivit en del pass sen senast men med en veckas vila över julen. Det är ju inte vad du äter under julveckan som formar dig utan vad du gör under de övriga 51 veckorna :)

Men när julen var förbi körde jag en liten chockstart och sprang tre pass på fyra dagar. Därefter har jag fyllt på med två pass till varav det ena idag.

Dagens runda var den skönaste på länge. Kanske inte när det gäller känslan i benen för dom är möra och höger knä ömmade lite på slutet. Men vädret, oj det var ett tag sen man fick njuta av både solsken och vindstilla här i byn. Synd bara att benen inte kändes bättre så man kunde sprungit några kilometrar till...

Ska försöka skärpa mig med bloggandet framöver den här stilen duger inte. Men för att höja motivationen lite har jag köpt en ny tröja och ett par långa tajts som är lite tjockare.

God fortsättning :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar