onsdag 9 januari 2013

7/1 Lätt distans

I måndags var jag och Exita ute och sprang en långsam mil. Detta för att jag vill att benen ska återhämta sig lite men även för att jag tänkt mig att springa en lite längre runda till helgen om vädret tillåter.

Måndagens runda utfördes i mörker och många bitar av rundan var det nästan totalt mörker. Men eftersom det stora delar var privata vägar vi sprang på kunde Exita springa fritt och jag fick fokusera på att upptäcka hålor och dylikt.
Allting gick jättebra och Exita lydde exemplariskt och det är alltid lika kul när hon är på det humöret. Det är inte alltid så...

Nu laddar vi om för en ny runda kanske redan imorgon om vi får rätt på våra scheman :)

God natt :)


PS Som jag nämnt innan så ligger nu ett preliminärt tävlingsschema uppe DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar