måndag 11 juni 2012

Vecka 2

Det blev inte så mycket träning förra veckan. Både jag och Fanny hade fullt upp så då blev träningen nedprioriterad. Men nu är det måndag och ny vecka.

Efter en lätt frukost och med Fanny och Liam nedbäddade för en förmiddagslur svidade jag och Exita om och begav oss ut. Natten mellan lör-sön fick jag rejäl kramp i båda vaderna så under söndagen var dom rätt så stela och ömma. Det blev en 11.5 km runda i lugn takt för att få igång benen igen och det kändes mycket bra. Vaderna är fortfarande lite stela nu efter löpningen men det kändes ingenting under rundan idag. Det räcker nog att hålla lite koll på dom och inte köra för fullt denna veckan så ska det säkert försvinna fort.
Rundan tod en timme och 35 sek (5:16 min/km) tempot var satt till 5:15-6:00 som jag lyckades pricka med knapp marginal :)

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Inte slutat men det är lite klurigt att få ihop pusslet med alla ting som ska göras :)

      Radera