onsdag 20 februari 2013

Tisdag - Distans

Efter en skön vilodag snörade jag på skorna igen och vi gav oss för att springa ytterligare en mil. Halvjobbigt väder där det var kalla vindar men när den låg i ryggen så värmde solen på skönt. Detta gjorde att jag emellanåt var riktigt varm för att sedan bli lite frusen om nosen. Undrar om Exita kände likadant?
Motvinden hade jag "tyvärr" i backarna men man tröstar sig med att det förhoppningsvis bygger lite styrka i benen.

Ikväll ringde Mats och frågade lite om vi tittat på tågbiljetter till Sthlm? Nej det har vi inte men han har rätt. Det är bara ca 10 dagar tills SJ släpper biljetterna. Maran kommer närmare och närmare... Så nu ska jag kolla upp när nummerlappsutdelningen är så jag kan ge besked om vilken tid vi bör åka. Lika bra att göra det redan ikväll.
God natt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar